Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Svůj text o tom vypustím na Velký pátek. Zachytil jsem to kdysi v televizi. Nejděsivější mi přijdou ti "poslední spravedliví" v zastupitelstvu města, kteří odmítli mu udělit čestné občanství. Kolik asi mezi mimi bylo emeritních udavačů?;-€

1 0
možnosti
Foto

Dnes už si málokdo dokáže představit, jaká ta doba byla hnusná. A jiní si nedokážou už ani vzpomenout.

2 0
možnosti
VM

Že se komunista vzepřel rudému teroru je o to větší hrdinství.

Takové lidi je třeba si zvláště v dnešní době připomínat.R^!!

2 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 690x
Jsem čtenářka i pisatelka. Přispívám do Epoch Times.Také korektuji texty. V životě se to projevuje trochu jako nemoc z povolání. Ráda sdílím svoje postřehy ze života na této planetě. Mám velmi málo příbuzných, ale přátelé mi je mohou vynahradit. Věnuji se cyklistice, kultuře, fotografování, literatuře faktu, zabývám se historií holocaustu a lidskými právy současnosti. Každý den cvičím qi-kung, protože jak pravil Gándhí: Kdo nemá čas na cvičení, ten má  potom dost času být nemocný. Funguje to.

 

Seznam rubrik